مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

یونی اینا :)

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۲۲ ب.ظ

به بهههههه عحب بارون خوبییییییی :))))

+امروز توی کلاس شبکه استاد گفت هرکی این سوالو جواب بده یه نمره به پایان ترمش اضافه میکنم.

سوالشم درمورد این بود که کدوم روش بهتره (که یادم نیس روش چی بود) من جواب دادم که دومی چون اگر اطلاعات در یه مسیر لو بده توی مسیرهای دیگه لو نخواهد رفت و یک نمره رو از آن خودم کردم :)))) در ضمن امروز کلی چیزای خوب توی ویندوز بهمون یاد داد .فکر میکنم خیلی نکات مفیدی توی شبکه داریم یاد میگیریم.


+امروز واسه اولین بار (فکر کنم) با کامپیوتر اومدم تلگرام که خیلی خوبه به نظرم .


+گوشیم خرااابه... درست شارژ نمیشه و باید ببرم درستش کنن .


+امروز میخواستم برم مانتو فروشی توی راه برگشت از دانشگاه که مدتهاااست میخوام برم.ولی با یک نگاه سرسری دیدم که جای پارک نیست و  حال توی کوچه رفتن هم که نداشتم.نمیدونم بشه برم باز یا نه .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">