مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

خوابیدن سر کلاس :)

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۲۵ ب.ظ

+امروز و دیروز هفت قسمت فیلم "عاشقانه"  رو دیدم.فیلم خوبی بود به نظرم.از همین الان دارم فکر میکنم کاش اخرش جذاب باشه. 


+امروز زبان ماشین رو نموندیم دانشگاه. یعنی همه نموندن و کلاس کنسل شد یه جورایی. البته اگه اون دوستان همیشه در صحنه هم نرفته باشن. به هرحال امروز کلاً خوابم میومد و سر کلاس دومی پایگاه کمی خوابیدم :) راست میگن خیلی خوبه سرکلاس بخوابی. تا جایی که یادمه این دومین باری بود که من سرکلاس خوابم میبرد،اولین بار سال دوم هنرستان سرکلاس فیزیک بود که اونم چسبید :)


+و درحال مطالعه کتاب "دختر خوب" هستم این روزا. هفته اینده امتحان عملی الکترونیک و پایگاه داده دارم.امیدوارم موفق بشیم همگی :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۷
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

۲۳ شهریور ۹۷ ، ۰۹:۰۸ مجنونِ لیلی
چقدر هم عاشقانه جذاب تموم شد 😅
اولش خوب و آخر نه چندان خوب
پاسخ:
بله آخرش قوی نبود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">