مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

حالم خیلیییی خوبه

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ب.ظ

امشب حال بسیار خوبی دارم خداروشکر :)

میخوام از داشته هام لذت ببرم و واسه آرزو هام تلاش کنم :)

میخوام اینی که هستم رو دوست داشته باشم [که دارم😊] و تلاش کنم برای بهتر شدن :)

توی زمان حال زندگی کنم،به چیزهای خوب فکر کنم،انرژی داشته باشم،فکرای مثبت بکنم و حال خودم رو هی بهتر و بهتر کنم :)

حالم بسیااار خوبه :) ایشاا... حال هممون خوب باشه همیشه :)


+رنگی رنگی جان در زمینه ی حال خوبم بسیار تاثیر گذار بوده. و البته مهم ترین و عزیز ترین و بهترین عامل حال خوبم هم خداوند جان هست :) خدایا شکرت زیاد :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

این حسای خوب عالی
باید قدرشون رو دوسنت تا زیاد بشن
من در بالای 95 درصد اوقات حسم همینجورییه
تون 5 درصدم گاهی معمولیم و خیلی کم میشه که حسم بد باشه
پاسخ:
بله حق با شماست :)
چقدر خوب خداروشکر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">