مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

تلگرافی

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲ ب.ظ

کارهایی که امروز کردم به ترتیب اینا بودن:

از خواب پاشدم و چند تا فیلم دانلود کردم،به عنوان صبحونه شیر و کورن فلکس و دو تا تیکه پیتزا[از دیشب] خوردم، کتاب جزء از کل رو خوندم.اندروید کار کردم،حمام کردم،خوابیدم،دیر ناهار خوردم،رفتیم باغ که بابا سر بزنه و ما نرفتیم داخل،خونه ی عمه رفتیم،من اومدم خونه،فیلم دیدم،کتاب خوندم و الانم میخوام یک مطلب راجع به یک کتاب بخونم که ببینم دوسش دارم یا نه و بعد میخوام شام بخورم.

این هم شیوه نوشتن جدید درباره اتفاقای روزانه :) همچنین اینکه دارم از کتاب جزء از کل خیلی لذت میبرم و اینکه میخوام مثبت تر باشم، در لحظه زندگی کنم و خودمو بیشتر دوست داشته باشم و از این چیزا :) 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

چقد کار کردید خسته نباشید ما که فقط لم داده بودیم :/
پاسخ:
خیلی هم نبودا :) ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">