مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

خونواده جان 😍

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۵۶ ب.ظ

+دیشب بیخودی قهر بودم و شام نمیخوردم.مامانم یه سری عکس که به زعم خودش وحشتناک بوده رو توی تلگرام برام فرستاده و نوشته بترس 😂😂 یه عکساشو ادیت کرده روش نقاشی کشیده و چشم و ایناشو دایره کشیده و اینا 😅 بالاشم نوشته خون آشام. 😅😅

+مدتی پیش اومدم خونه دیدم مامانم خوابه خواهرم کنارش بود گفت که تا الان بیدار بود همین حالا خودشو زد به خواب نمیدونم چرا 😅 منم رفتم و اومدم یهو دیدم مامانم سریع خواهرمو زد و دوباره به حالت خواب برگشت 😅😅 میگه چرا گفتی من خواب نیستم میخواستم بیاد مژگان بیدارم  کنه 😍😍😅

+بابا این روزا تقریبا هرروز این شعرو واسه من میخونه: فِر فر رنگ فر از همه رنگ 😅 بعضی وقتام میگه فر همه رنگش خوبه بچه زرنگش خوبه 😀😀

+چند روز پیش و دیشب به بابام گفتم قلاب بگیر من برم بالا. 

دیشب قلاب گرفت و رفتم روی کمرش و یکم چرخیدیم در خونه 😅😅

+امروز رفتم به خواهرم میگم من حالم بده و خسته ام و اینا بعد که پیشنهاد داد چه کارایی بکن و برو استراحت کن و اینا یهویی رقصیدم و گفتم دروغ میگم 😝 دفعه بعدش دیگه گولمو نخور میخواستم ازش با گفتن حالم بده چند تا شکلات بگیرم. البته اخرش یکی گرفتم 😀😀

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۸
مژگان ❤😻

نظرات  (۲)

۲۸ دی ۹۶ ، ۱۹:۱۲ آسـوکـآ آآ
چه شاد :D
پاسخ:
بله خداروشکر :))))) ایشاا... شما هم شاد باشین

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">