مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

بهتر بودن

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۱۲ ب.ظ

میخوام انسان بهتری باشم. خودم رو بهبود بدم.شخصیتم و رفتارم.امیدوارم موفق باشم.این هم اولینش:

خب من تا الان دو تا کار رو سعی کردم انجام بدم.یکیش دوست داشتن خودم (که تقریبا همون اعتماد به نفس هست) و دیگری زندگی در لحظه. برای دوست داشتن خودم سعی کردم اول خودم رو همینجوری که هستم دوست داشته باشم و بعد چیزهایی که فکر میکنم بد هستن رو خوب کنم. مثلا کمی ورزش کنم. زندگی در لحظه هم بسیار لذت بخش هست. خب این کار هارو به مدت یک هفته دیگه ادامه میدم تا بعدش تصمیمات بعدیم رو اجرا کنم. :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۲)

۱۵ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۴۴ هادس ‌‌‌
چه عالی...
ان شاء الله بخوبی و با موفقیت...


یکی از راه های کمک بهتر به خودت ،به khodshenas.ir سر بزن و تست بده...
همش رایگانه و خیلی کمکت میکنه...
همه ازمون هاش مفیده فقط باید وقت بذاری و خوب انتخاب کنی...چیزی که هستی نه چیزی که بنظرت درسته یا باید باشی یا دوست داری باشی...
من خودم تست دادم ، البته جوابش کمی نا امید کننده بود P: اما خب کلا مفیده...
MBTI برای اینده شغلیت خیلی خوبه و کمی اخلاقتو میگه
کهن الگو و قهرمان درون، اخلاق و فکر و احساسته...
RISC هم مدل رفتاریت....
و...


یک سری کتابم هست فعلا اسمشون یادم نیست شدش میگم :)...
پاسخ:
مرسی برای معرفی سایت. از بین اینها فقط کهن الگو رو قبلا انجام دادم. 
۱۷ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۰۳ هادس ‌‌‌
میگم یه کتاب معرفی کردم دانلودم هست اگه تا حالا نخوندیش برای تنوع خوبه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">