مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

پایان سریال گیم آف ترونز

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ب.ظ

بالاخره امروز سریال گات رو تموم کردم. سریال بسیار عالی و دوست داشتنی ای بود. چندین داستان جالب در کنار هم داشت که در جاهایی به هم پیوند میخوردند. شخصیت مورد علاقه ی من "آریا" بود.  به نظرم همه ی بازیگران این سریال نقششون رو عالی بازی کرده بودند اما بازیگر مورد علاقه ام "سرسی" بود که به نظرم خیلی قشنگ نقششو اجرا میکرد.

بعد از تموم شدنش رفتم کمی راجع به سریال خوندم و فهمیدم که این سریال از روی کتابی ساخته شده و البته طبق معمولِ اکثر فیلمهایی که از روی کتابی ساخته میشن کاملاً به متن وفادار نبوده. همچنین بعضی حقایق جالب، مثلا قلب اسبی که کالیسی خورد در واقع ترکیباتی از آدامس و...  بوده اما با وجود طعم شیرینش برای بازیگر خوردن اون سخت بوده، رو فهمیدم. 

یا اینکه وستروس یک قاره تخیلی هست که زمستان و تابستان های بسیار طولانی داره.

ارتش مردگان تنها با جلوه های کامپیوتری ساخته نشدن بلکه بازیگران اون گریم سنگینی دارن و فقط رنگ چشمهای خاصشون با جلوه های کامپیوتری ایجاد شده . 

دیگه اینکه اجساد جنگ رمزی و جان متشکل از تعداد زیادی ماکت بود و... 

شاید بعدا دلم بخواد کتابش رو بخونم فعلا نمیدونم و اینکه بی صبرانه منتظر فصل بعدی هستم :)


پ.ن: فردا دفاع پروژه است. لطفا هرکس این پست رو میخونه برای من و دوستانم دعا کنه :)

پ.ن2:یکی دوروزه چند تا ناخنام میشکست منم امشب همشونو چیدم. البته ناراحت نیستم ایشاا... به زودی بازم بلند میشن حتی بهتر از قبل :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۴
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">