مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

فسنجان جان جان :)

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۵۲ ب.ظ

خب قبل از هرچیز باید اعلام کنم که امروز فسنجون پختم :) قبلا چند باری پخته بودم اما نه از روی جایی فقط با اطلاعات کمی که از اطرافیان گرفته بودم و فسنجون ها چندان خوب نشدن.

و البته یکی دوباری هم قیمه درست کرده بودم از روی کتاب آشپزی که اونها بد نبودند.به هرحال همه اینها برمیگرده به چندین سال قبل و امروز بعد از سالها پاشدم از روی این لینک فسنجون پختم. بعدش البته این لینک رو دیدم و تصمیم گرفتم دفعه بعدی از روی اون درست کنم.

به هرحال نتیجه بد نبود و تا حدی خوب هم بود.به چز چند ایراد کوچیک مثل زیاد بودن پیاز و نسبتاً درشت بودنش و اینکه آب خورشت خیلی کم بود.

خلاصه که مدتیه خیلی دلم میخواد غذاهای جدید بپزم و ایشاا... شروع خواهم کرد به پختن.

برای دستور غذاها هم از سایت "دونفره.کام" استفاده خواهم کرد :)

هرچی پختم هم میام اینجا مینویسم ایشاا... :)

و خدایا شکرت :)


پی نوشت :این روزها کتابهای "پس از تو" و "عقاید یک دلقک"  رو میخونم. "پس ازتو" داستانی به جذابیت "من پیش از تو" نداره اما نحوه نگارش و ترجمه از نظر من فوق العاده اس و بسیار دوستش دارم. "عقاید یک دلقک"  رو هم بیشتر به این علت میخونم که تموم شه و کمییی هم جذبش شدم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۶
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">