مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

کتابایی که تا الان خوندم

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۰۱ ب.ظ

الان رفتم و مطالبی که با موضوع "کتاب" در وبلاگم قرار داده بودم رو نگاه کردم. اما اینا اصلا همه کتابایی نبودن که خونده ام.البته در موضوعات دیگه ی وبلاگ چیزهایی راجع به کتابای دیگه نوشته ام اما مطمئن نیستم همشون رو نوشته باشم. به هرحال توی ادامه مطلب این پست کتابهایی که در حدود یک سال گذشته خوندم ام رو مینویسم و کوتاه راجع بهشون یه چیزی مینویسم. برای اینکه بدونم چیا خونده ام و چه جوری بوده :)


تنها در پاریس:جالب به این دلیل که پاریس رو دوست دارم 

میوه خارجی:خوب

ما تمامش میکنیم:خوب

دختر خوب:خوب و غیرقابل پیش بینی 

پیرزنی که تمام قوانین را زیر پا گذاشت:خیلی بی مزه به نظرم 

زن همسایه:جالب و پرکشش

نحسی ستاره های بخت ما:قلم گیرا 

اولین تماس تلفنی از بهشت :برای یادآوری یه سری چیزها خوبه.

غرور و تعصب:بد نبود

جزء از کل :خوب و غیرقابل پیش بینی اما خیلی طولانی(طولانی بودنش زیاد از حد نیست و حرف واسه گفتن داره نه اینکه بیخودی کش پیدا کنه)

مارک و پلو: بد نبود

مارک دو پلو:خیلی خوب

یک به علاوه یک :خوب

دختر گل لاله:خوب

پروژه شادی:عالی

راز:بسیار عالی و مفید

خدمتکار و پروفسور :خوب

زبان گلها: به خاطر گلها و خوراکی ها دوسش دارم و داستانش بد نیست

الیزابت گم شده است:پیرزن رو دوست داشتم و خوب بود داستان

پیش از انکه بخوابم :خوب

قهوه سرد اقای نویسنده :جالب

من پیش از تو: جالب و جذاب

پس از تو: بد نبود

فیزیک ناممکن ها: بد نبود و تا حدی تخصصی

عطر سنبل عطر کاج:خیلی خوب

من تروریست نیستم: بد نیست

بادبادک باز :بد نیست

ملت عشق:خیلییی زیبا

فکر میکنم همینا بودن که اخیراً خونده ام. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۷
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">