مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

روزانه

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۴۵ ب.ظ

+دیروز فیلم "ایتالیا ایتالیا" رو دیدم.در بعضی جاها سبکش جالب بود اما بعصی جاهاش حوصله م رو برد و زدم جلو. در کل بد نبود.

+امروز یک فیلم راجع به موجودات عجیب دیدم که خیلی جالب بود.نمیدونم از سری فیلمهای هری پاتر هست یا نه اما وقتی هری پاتر رو در فیلیمو سرچ کردم این فیلم رو آورد.اسمش رو نمیدونم و تا پایانش رو ندیدم و البته بعضی جاهاش رو زدم جلو.

+این روزها دارم کتاب "تمام چیزهایی که نمیگوییم" رو میخونم که کتاب خوب و جالبیه.

+امروز رفتیم خریدای باقی مونده از چیزهایی که باید برای عید ببریم خونه شوهر خواهرم رو خریدیم.وقتی امتحانی چیدیمشون جالب و قشنگ شدند. ایشاا... که خوب بشه و به خوشی استفاده کنن.

+امروز ساعت سه از خواب بیدار شدم و رفتم آرایشگاه و بعد از کمی معطلی کارامون انجام شد.این دفعه به جای کوتاه ابروهامو بلند برداشتم.

+پست بعدی احتمالا راجع به سال 96 من خواهد بود :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">