مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

دم عیدی :)

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ق.ظ

+قصد داشتم ویژه نامه نوروزی مجله "زندگی ایده آل"  رو بخرم اما نرفتم جایی که داشته باشنش برای همین از توی فیدیبو دانلودش کردم.قبلا هم چند باری از فیدیبو دانلودش کرده بودم اما این بار هم به این نتیجه رسیدم نسخه کاغذی مجله واقعا بهتر از الکترونیکیشه.حداقل برای من.

+حدود ساعت ده رفتم یه دوش گرفتم با آب نه خیلی گرم و با فشار کم. به هرحال خداروشکر اونقدر هاهم سرد نبود و به خوبی گذشت :)

+هنوز کتابای نوروزی ام رو نگرفتم و شاید بعد از عید برم از فرشچیان بگیرم، چون از چند تا کتابفروشی سوال کردم و فرشچیان بعد از عید زودتر از بقیه باز میکنن.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۹
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">