مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

پستی خوشمزه :)

چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۴۱ ب.ظ

دیروز صبح خونه بودیم و عصر هم رفتیم کمی بیرون و شبش هم رفتیم کافه/فست فود جدید شهرمون که یه بارم توی عید رفته بودیم پیتزا خوردیم و ساندویچ. پیتزای رست بیفش خیلی خوب بود،پیتزای مخصوصش خوب نبود و ساندویچ ژامبون تنوری هم مامانم. خورد که گفت خیلی خوب نبود. البته همونجور که گفتم پیتزای رست بیفش خیییلی خوشمزه بود و نون تازه ای هم داشت.در ضمن سالاث سزارش پر از کاهو بود و فقط چند تا تیکه کوچیک مرغ داشت.

امشب هم رفتیم بیرون و سری به جاهایی که ظروف آشپزخانه و اینا برای جهیزیه میفروشن زدیم.بعدش هم رفتیم چیپس و اینا گرفتیم و خواهرم مانتو گرفت و بعد رفتیم کافی شاپی که شیک نوتلاهاشو دوست داریم.دفعه قبلی که اونجایی که پیتزا هارو خوردیم رفتیم، توی قسمت کافی شاپش شیک نوتلا و کیک ردولوت خوردیم که کیکش خیلی خوب بود اما شیک نوتلاهای جای همیشگیمون بهتره.

و یه چیز مهم بگم امشب یه جور چیپس جدید چی توز به اسم چیپس کریپسی گرفتیم که توش خامه ترش و پنیر چدار هست و بسیااار خوشمزه بود.البته شایدم جدید نیست اما من از بس مزه چیپس خریدم به اینا توجهی نکردم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">