مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

:)

يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۷ ب.ظ

+امروز توی کلاس زبان دوباره یه نفر بهم گفت که بهت نمیاد بیست ساله باشی و هفده هجده بهت میاد! چقدر هی این داره تکرار میشه.

و راجع به کلاس زبان اینکه خداروشکر دوباره دوسش دارم :)

+امروز کلی از کارای تولدمو انجام دادم.بیشتر چیزای تزیینی رو گرفتم و فقط چنث تا خرید کوچولو مونده.دعوتامم انجام دادم. و دارم طبق برنامه ای که نوشتم پیش میرم.به امید یک جشن تولد توپ که به هممون خوش بگذره :)


+ظهر درحالی که داشتم میرفتم بخوابم دیدم خواهرم، که توی هال پیش مادرم بود و چند دقیقه قبلش پیششون بودم، دو تا میس کال انداخته رو گوشیم.تعجب کردم و بلند گفتم چیکار داری که دیدم دوباره زنگ زد.برداشتم دیدم مامانم و خواهرم دارن برام تولدت مبارک میخونن! و بعدش هپی برزدی!! عاشقشونم ینی :*



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۷
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">