مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

کتاب زندگی دوم

جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۴۲ ب.ظ

***امکان اسپویل کتاب “زندگی دوم” ***

 

کتاب بسیار جذاب و پر کششی بود .خیلی خیلی جذبم کرد و به سرعت تمومش کردم.در واقع دیروز شروع به خوندنش کردم و امروز هم تموم شد.کتاب راجع به زنیه که خواهرش کشته میشه و دچار افسردگی میشه و سعی میکنه به طریقی پی ببره که قاتل خواهرش چه کسیه. اما درگیر ماجراهای زیادی میشه و نهایتا قاتل کسی هست که فکرشم نمیکنه. همینجور که گفتم خیلی خیلی پرکشش هست رمان اما فضای نسبتا تلخی هم داره، و اینکه پایان رمان باز هست و خواننده باید حدس بزنه بین دو گزینه کدومش اتفاق خواهد افتاد. من که وقتی متوجه شدم آخر رمان مشخص نیست چی میشه خیلیییی عصبانی شدم و احساس کردم اونهمه خوندن و خوندنم بی نتیجه موند! البته الان سعی میکنم با این قضیه کنار بیام :) در ضمن ترجمه هم عالی بود. ناشر:آموت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">