مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

تانیای عشق

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵ ب.ظ

امشب تانیا جونم اومد خونمون . قرار بود بیاد خونمون اما مامان بابام رفتن خرید و من فکر نمیکردم بیارنش اما یهو مامانم اینا اومدن و منو صدا زدن و من رفتم دیدم واااای کیانا و تانیا اومدنننن . تانیا از ماشین پیاده شد با اون کاپشن صورتیش اومد و داشت میخندید منم چشمام قلبی شد و رفتم بغلش کردم. 

+بهش میگم شکمت کو؟ قشنگ نشون میده میگه اینه. 

+رفته فروشگاه برای خودش خرید کرده چیپس و پفک برداشته ،سه دست براش باز کردیم بخوره قشنگ خودش خورد و به بابامم داد.

+داره ماست میخوره ،یه قاشق برمیداره میده به گوشی کیانا 🙄😅

+من یه استیکر از یه دختری که داره گیتار میزنه زدم به اتاقم . تانیا دید،من دستمو زدم به گیتارش گفتم دین‌دین. تانیا هم یاد گرفت و همین کارو کرد.

+گفتم کشفاتو میخوام ببرم دانشگاه و داشتم پامو میکردم داخل کفشش، یهو کفشاشو گرفت و بدو‌بدو فرار کرد رفت .

+بهش گفتم تانیا دست به چیزی نزن توی اتاقم تا من لباسمو عوض کنم بیام باشه؟ گفت باسه 😍

+مامانم گفت برو مژگانو صدا بزن بیاد به‌به بخورین اومده میگ ایا و میخنده با مهربونی 😘

+کیانا میگه بهش میگفتم به لپ‌تاپ دست نزن میره لپ‌تاپو بوس میکنه ناز میکنه تا بهش بدم.

+بهش میگم بخند تا ازت عکس بگیرم میخنده. 

+هر وقت بهش میگیم فلان چیز چیه یا فلانی داره چیکار میکنه فقط بلده بگه هیچی :)

+امشب حساااابی دااالی می‌کرد و میخندید.

+یه بکگراند لایو گذاشتم که یه گربه‌اس که حرکت میکنه،تانیا حسااابی خوشش اومده بود و میخندید و به گربه میگفت بیا.

تانیا جونم عشق عزیز منه همین الان رفته اما بازم دلم براش تنگ شده و دوست دارن بوسش کنم و بوش کنم جوجوی خوشگلمو ♥️خدایا لطفا همه بچه هارو حفظ کن :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۸
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">