مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

روزانه

شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۱۳ ب.ظ

+امروز امتحان دیفرانسیل رو دادیم که خیلی راحت تر از چیزی بود که فکر میکردم و فکر میکنم نمره خوبی بگیرم. 

 
 
+دیشب یه پادکست انگلیسی گوش کردم و برای خودم ریپورتش رو گفتم. فکر میکنم خیلی موثر و خوبه. و انشاا... این کار رو ادامه خواهم داد.
 
+کتاب “صدای آرچر” رو در مدت کوتاهی تموم کردم. یه رمان عاشقانه قشنگ بود و قبلا هم گفتم رمان و فیلم هایی که در کنار ساحل هستن و اون ارامش رو دارن خیلی دوست دارم.
اینم از بعضی جمله هاش:

*من قلبش،افکارش و خودش را داشتم.

*اگر همه ما کمی بیشتر دهانمان را میبستیم و اینقدر سعی نمیکردیم مدام صدی خودمان را بشنویم، احتمالا چیزهای فوق‌العاده ای میدیدیم و میشنیدیم.

*عشق یعنی زبان کسی را بفهمی و بتوانی به آن زبان صحبت کنی.

*گاهی اوقات این تمام چیزی است که اهمیت دارد، یک نفر‌که به قلب شما گوش کند. به صدایی که هرگز هیچکس دیگری قادر به شنیدنش نبوده و تلاشی برای شنیدنش نکرده بود.

*بلندترین واژه ها انهایی هستند که ما زندگیشان میکنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">