مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

این روزا

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۲ ب.ظ

امروز برای درس تفسیر قرآن یه آقایی اومدن راجع به اعجاز علمی قرآن صحبت کردن. بیشتر هم درمورد جنین. واقعا قشنگ بود صحبتاشون.

امتحان میانترم زبان اسمبلیم رو هم ۳.۷۵ از ۴ شدم :) وسط دانشگاه رفتیم سیب‌زمینی سرخ کرده بگیریم از سه جایی که نداشت و من سالاد ماکارونی گرفتم شیوا ساندویچ. دیروز هم بین ریاضی و تاریخ رفتم دنبال شیوا رفتیم کاپوچینو خوردیم از یه جایی که تعریفشو شنیده بودم و واقعا هم خوشمزه بود. یه بارم باید برم ترکشو امتحان کنم که اگه خوب بود مشتری همیشگی‌شون بشم :) 

دیگه اینکه کتاب “مغازه خودکشی” رو دارم میخونم که خوبه. دو تا امتحان زبانم دارم و یه ارائه شفاهی . 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۸
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

کتاب مغازه خودکشی درباره چیه؟ نویسندش کیه؟
داستانه یا نه؟
پاسخ:
توی پست بعدی نوشتم راجع به چیه. http://mozhgan-nevesht.blog.ir/post/667th
نویسنده‌اش ژان تولی هست و از نشر چشمه. 
بله داستانه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">