مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

روزای من :)

پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۳۷ ب.ظ

من روز هاست میخوام بیام اپ کنم اینجارو و حالشو ندارم ! خب باید بگم تانیا جان اومد خونمون کلی باهام حرف زد که ازشون فیلم گرفتم. به‌جای منو بشون میگه بشین من :)))) دیگه خیلی چیزا میگه :* 

کتاب دنیای سوفی عاااالیه، پادکست های استرینگ‌کست رو هم دارم گوش میدم اما دیگه خلاصه برداری نمیکنم چون سرعت گوش کردنمو میاره پایین، یعنی وقتی گوش میدم بعد تازه باید خلاصه برداری کنم بعدش هم خسته میشم یه مدت دیگه گوش نمیدم :) برا همین بعدا خلاصه هایی که تا الان نوشتم رو میذارم بقیه‌شم خلاصه نمیکنم فعلا. 

سه قسمت پادکست ژنوم رو گوش کردم و یه چیز جالب ازش: شرکتی میتونه با دریافت دی‌ان‌‌ای بگه قد و قیافه و... فرد چه جوریه، حالا اینکه احتمالا بعدا بشه با دریافت دی‌ان‌ای جنین قیافه اون در بزرگسالیش رو بگن قبل از اینکه به دینا بیاد و احتمالا بعدها بشه با استفاده از کریسپر بیماری داخل دی‌ان‌ای رو از بین ببرن و همچنین عمر رو طولانی کنن ( با توجه به اون پادکست افزایش عمر کرم) . اینایی که نوشتم برداشت شخصی من هست و ممکنه کاملا درست نباشه.

مدتها بود دلم ته‌چین میخواست و هی میخوایتم بپزم و حالشو پیدا نمیکردم تا اینکه امروز مامان ته‌چین پخت، امروز خواهرم رفت دم موهاشو صاف کرد که خیلی خوشگل شد و من هم نوبت گرفتم برم صاف کنم. 

دیگههههه چند تا کانال پادکست هم دنبال کردم و البته هنوز گوش نکردم که نظرمو بگم. بعدا میگم. برم نماز بخونم :)

پ.ن: خدایا شکرت برای حسهای خوب، برای امیدواری، برای تو :) الحمدا... از بودنت 🌸

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">