مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

درمورد سال ۹۷ جان و سلام به ۹۸ عزیز :)

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۲۵ ب.ظ

خب در چند قدمی سال نو میخوام درمورد سا ۹۷ بنویسم: 

اول اینکه خیلی خوشحالم که امسال به خدا نزدیکتر شدم، بیشتر باهاش حرف زدم، نمازمو بهتر خوندم و بیشتر قرآن خوندم، خدایا شکرت. بعد اینکه حسااااابی کتاب خوندم ، فکر کنم تا الان پرکتاب‌ترین سالم بوده. و همچنین کلی لیست های مختلف برای خودم درست کردم که بخونم. دیگه اینکه امسال وارد دانشگاه جدیدی شدم و دارم برای لیسانس میخونم که شاید اخرین مقطع تحصیلیم باشه(شایدم نباشه) . کارتینگ رو تجربه کردم، اسب سواری هیجان انگیزی رو تجربه کردم، در کنار خونواده عزیزم شاد بودم و سالم بودیم .کلاس زبان رفتم، برای اولین بار سرسره ابی رو تجربه کردم. در ضمن بیست ساله شدم که این به معنای “دو” شدن دهگان سنم بود. که این خیلی مهمه و دوست داشتنی و در بیست سالگی حسابی بزرگتر شدم، برنامه ریزی های بهتری برای خودم انجام دادم. مثبت اندیش تر شدم و همچنین یه لیست بزرگ درست کردم از چیزایی که دوست دارم که انشاا... در سال جدید انجامشون میدم. همچنین باید این لیستو اینجا هم بنویسم. یه تولد خوشگل به تم طلایی گرفتم.با تانیا جانم بازی کردم کلی ، خودمو بیشتر دوست داشتم و نظر بقیه برام کم اهمیت تر شد. 

در ضمن ولادت امام علی (ع) مبارک :)

همه چیز به من یاداوری میکنه خداروشکر کنم. 

خدایا شکرت به خاطر سال عالی‌ای که پشت سر گذاشتم. خدایا شکرت برای سلامتی و خوشحالی و خوشبختی و شادی‌ام. برای اینکه حال دلم خوبه. برای خونواده خوشبخت و سالم و شادم. برای همه چیز.

در سال جدید برنامه‌ام اینه که کارای اون لیستی که گفتم رو انجام بدم، شادتر باشم، برنامه ریزی های شخصی(زیبایی و شخصیتی) رو دنبال کنم. و همه چیزای خووووب :) انشاا... در حوزه درس هم موفق باشم و البته تصمیم برنامه نویس شدنم رو بیشتر بررسی کنم . مطمئنم سال ۹۸ سال بسیار عالی و پر از شادی و خوشبختی و سلامتی خواهد بود. 

حالم هم که عاااالی . خدایا شکرت برای حال عالی . خدایا لطفا حال هممون عالی باشه . :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۹
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">