مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

بیزینس

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۴۲ ب.ظ

من عاشق ماشین حساب‌ام. ماشین حساب گوشی یا لپ تاپ، خیلی خوشم میاد که درآمدم رو حساب میکنم، خیلی! امروز یه جا توی اینستا خوندم که یه نفر گفت کارم رو خیلی دوست دارم و بهم ارامش میده؛ درست بعد اون منم کارم رو دوست داشتم و بهم ارامش میداد! خیلی جالبه من عاشق کارم شدم! در ضمن یه مشاور بیزینس پیدا کردم و یه سری فایلای آموزشی واسه وقتی که خواستم کارمو شروع کنم! خیلی خوشحاااالم . خدایا شکرت. یه روزی میام اینجا، این پست رو میخونم، میگم اخیییش تمام تلاشام نتیجه داد! مطمئنم . انشاا... . به امید اون روز. به امید اون روز، با وجود خدایی که میدونم منو به رویاهام میرسونه و همه رو. به امید خدا. خدایا به هممون کمک کن لطفا :) 

+مامانم کادوی ولنتاین بهم دادددد، کلی شکلاتتتتت و یه خرس خوشگل قرمز کوچولو . مرسی که هستی مامانیییی . و مرسی که هستی بابایی، خواهر جانم، مامان بزرگ جانم و بقیه. همچنین تانیا جانم که دیشب اینجا بود باهام بازی کرد.

+لپ تاپ رو بستم، به امید اینکه فردا باز کنم و یه روز کاری خوشگل دیگه رو شروع کنم :) خدایا شکرت از برکت. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۶
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">