مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

راجع به 96

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸ ب.ظ

عید امسال رفتیم تهران و کلی خوش گذشت. امسال کلی هم از بهار لذت بردم.بعدش در تابستون رفتیم کارآموزی و آخر مرداد متاسفانه پدربزرگ عزیزم رو از دست دادیم.بعدش در پاییز به شدت مشغول پروژه ام و بقیه درسهام بودم و متاسفانه در پاییز مادربزرگ مادرم رو از دست دادیم. امیدوارم روح هر دوشون قرین رحمت الهی باشه.در زمستون هم باز مشغول پروژه بودم و امتحانات و اوایل اسفند پروژه رو پاس شدم و تموم شد رفت. بعدم قرار شد به علت اینکه مشخص نبود پروژه رو پاس میشم یا نه نتونستم دانشگاه دیگه ای برای لیسانس ثبت نام کنم و این شد که ایشاا... از ترم دیگه دانشگاه خواهم رفت.و البته 30 مهر خواهر جانم عقد کرد انشاا... که خوشبخت باشن همیشه :)

درضمن امسال دختر عموم،دختر دوست مامانم،دختر همسایمون، و دوتا از نوه عمه هام(یک دختر و یک پسر) هم عقد کردن.انشاا... که همشون خوشبخت باشن و همه ی ما مردم خوشبخت باشیم و خوشحال و سالم :)

خب الانم که قبل عیده و حسااابی حال و هوای عید همه جا و در خونه هست.و حالم در کل امسال خوب بود خداروشکر. ایشاا... حال همه ی هممون در سال آینده و سالهای بعدش و همیشه عالی باشه :)))

و مطمئنم سال 97 عاااالی عااالی خواهد بود :))))

اسم امسال رو میذارم تلاش تحصیلی با حالِ خوب :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">