مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

امتحانات میانترم

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۱۲ ب.ظ

+درس "مشتق" تا حدودی گفته شده و احساس میکنم خیلی ازش خوشم اومده!  چون برخلاف "حد" لازمه فقط جایگذاری کرد و بعدم ولش کرد رفت! امتحان میانترم ریاضی اصلا خوب نشد!از حق نگذریم خیلی نخونده بودم و سوالات کمی مشکل بود.به هرحال میشه جبران کرد به امید خدا!


+فیزیک برخلاف همه ی سالهای قبلی که فیزیک داشتیم راحته! دلیلشم اینه که فهمیدم وقتی درسی کمی سخته به این معنیه که باید بیشتر خوند ؛نه اینکه ازش متنفر باشی و هیچوقت نگاهش نکنی!!


+امتحان برنامه نویسی رو از پنج،پنج شدم و این خیلی خوبه!خیلی. 


+امتحان ادبیات برخلاف تصورم چندان خوب از آب درنیومد.استاد ادبیات هم از اینکه امتحانم خیلی خوب نشد تعجب کرده بود،آخه شاگرد زرنگ کلاسِ ادبیاتم! ;-) 


+امتحان اندیشه نسبتاً خوب بود .البته هنوز نمره ی هیچکدوم از امتحانات میانترم اعلام نشده-جز برنامه نویسی؛که همون موقع مشخص میشه-.هفته ی آینده امتحان زبان و بعدش سیستم عامل داریم. 


بی ربط:آنتی ویروس سیستمم فعال نمیشه.از توی اینترنت لایسنس گرفتم،با پشتیبانی تماس گرفتم، به سایت نود 32رفتم.کلی لایسنس پک دانلود کردم.ولی نمیشه که نمیشه. خسته شدم از دستش!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۱
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

رو اعصابم بود این مشتق گرفتنه!

یک ساده ی مزخرف !

پاسخ:
ولی من دوسش دارم و بسیار امیدوارم نمره خوبی ازش بگیرم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">