مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

مهمات زندگی!

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ق.ظ

+بچه که بودم یه دفعه مادربزرگ رفت کربلا. قبل از رفتن موهای منو با یه نخ یا کش قرمز رنگ بست.

تمام مدتی که کربلا بود کش رو توی کمد بچگی هام -که بسیار به هم ریخته بود - نگه داشته بودم و نگران مادربزرگ بودم ؛ کش رو میبوسیدم!


+دیشب که مادربزرگ داشت نماز مربوط به به شب آرزو ها رو میخوند تمام مدت منتظر بودم نمازش تمام شود و بروم ببوسمش!بعد از عید دیگه ندیده بودمش.


+دیشب وقتی اومدیم خونه مادربزرگ،  پدربزرگم نبود. در غیابش رفتم کتابی که روی مبل گذاشته بود -و درحال مطالعه اونه- برداشتم و یه کمی  خوندمش.  پدربزرگ اهل مطالعه و دوستدار شعر ه. شعرها و حکایت های زیادی رو حفظه. و برای خیلی پیشامد ها شعر یا حکایتی در آستین داره! 


+از بدو ورودم به خونه مادربزرگ بوی خوبِ غذا همه جارو پر کرده بود. قبلا اینجا نوشته بودم مادربزرگ دستپخت بسیار خوبی داره. خیلی اهل آشپزی و آشپزخانه س.سفارش های فسنجون منم همیشه قبول میکنه! 


+مادربزرگ آخر نمازش برای منم دعا کرد ؛اختصاصی و با ذکر نام! ❤


+پدربزرگ و مادربزرگ دو تا انسان بسیار مهم در زندگی من هستند!

👵 👴 
عنوان نوشت:عنوان ایهام دارد!!! 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۷
مژگان ❤😻

نظرات  (۲)

۱۷ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۱۴ مجنونِ لیلی
نعمت های خیلی بزرگی اند خدا براتون حفظشون کنه :) 
حیف مادربزرگم توی دبیرستان از دست دادم 
فقط به لطف اون بود میرفتم روستامون و باغ
از اون موقع دیگه روستا برام مثله شهر شده :(
پاسخ:
مرسی البته من پدربزرگمو سال پیش از دست دادم.
انشاا... روح مادربزرگتون قرین رحمت الهی قرار بگیره.
۱۹ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۲۸ مجنونِ لیلی
روحشون قرین رحمت
همه گذشتگان :(
ممنونم
پاسخ:
متشکرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">