مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

مشهد

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۴۸ ب.ظ

خب سریع از این دو روز هم بگم: دیروز صبح رفتیم بازار رضا و یکم هم بازارای اطراف هتل، کلا بیشتر مغازه ها تکراری بودن و اجناس تکراری داشتن، شبش هم رفتیم داخل خود حرم نماز خوندیم و چه توفیقیه این نمازهای دسته جمعی توی حرم امام رضا (ع)، امروز هم صبح رفتیم برج آلتون که کیف و کفشای خیلی قشنگی داشت اما ما حدود ساعت نه رفتیم و اکثر مغازه ها بسته بودن، بعد رفتیم الماس شرق که به نظرم اجناسش در حد اوسان و اینجور جاها بودن حتی کمی اوسان اینا قشنگتره چیزاشون اما در کل خوب بودن. باز عصر رفتیم حرم این بار مسجد گوهرشاد و توی شبستان نماز جماعت خوندیم که خیلییی باصفا بود و کلی یاد بچگیام افتادم که با مامان بزرگ جانم میرفتیم مسجد. بهدم رفتیم کفترا رو دیدیم که توی یه قفس بزرگ بودن و اینکه واقعا با صفا خیلی قشنگن کفترای حرم.

 دیگه این چند روز سوغاتی هم خریدیم و برای تانیا جونم طبق سفارشش النگو صورتی و مرواریدی خریدم، دیشبم تماس صوتی و نصویری گرفت حرف زدم باهاش. دلم برای بابا هم تنگ شده حسابی و میخوام ببینمش هرچه زودتر انشاا... . 

سرزمین موج های ابی هم نرفتیم نرسیدیم سرما بخوریم :) واقعا هم سرده شبا من الان سردم شده. دیگهههه چی بنویسم؟؟؟ کتابی که اوردم هم چند صفجه ازش خوندم بقیشو اصفهان میخونم. برای خودمم فقط روسری و شلوار و لواشک و قارا خریدم. و دیگه بقیه موارد رو بعدا مینویسم. راستی این چند روز انقدررررر راه رفتیم که نکو، هر روزت ر حدود ۷ کیلومتر . برم دیگه خسته ام اما خوشحال و سپاسگذار. :)

خدایا شکرت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۶
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">