مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

پراکنده

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳ ب.ظ

+پارسال به خاطر درس خوندن زیاد برای کنکور،مسابقات علمی و درسای خودمون کمی از موهای جلوی سرم ریخت.و هنوز کاملا درنیومده. از این بابت ناراحتم.

درحال حاضر اسپری فولیکا مصرف میکنم که تقریبا خوب بوده تا الان ولی فکر میکنم باز هم نیاز هست.امیدوارم ایندفعه که بگیرم دیگه کامل موهای ریخته شده دربیاد.


+امروز کتابخونه بودم و سیستم عامل میخوندم.حس میکنم باید یک دور دیگه هم بخونم. 


+چندین روزه دلم ته چین میخواد و هر دفعه به نوعی این آرزو برآورده نمیشه!مثلا امروز رستوران مورد نظرم بسته بود. 


+برخلاف این هفته و هفته ی قبلش،هفته ی اینده اصلا امتحان نداریم. این خیلییی خیلییی خوبه!بالاخره کمی استراحت میکنیم.تا دوازده خرداد باید به دانشگاه بریم و بعدش امتحانات شروع میشن. فقط چهار هفته مونده!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۴
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">