مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

کارایی که میکنم

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۴۵ ب.ظ

درحال خوندن آرشیو یه وبلاگ بودم که حس کردم سرم دیگه داره منفجر میشه و صفحه رو بستم! 

وبلاگ خوندن از کارای روزانه ی منه. این چند ماهی که بیکار بودم حسابی وبلاگ خوندم. البته تازگی کانال های تلگرام هم به خوندنی هام اضافه شدن.

کارای دیگه ای که این چند ماه بیشتر انجام دادم خوندن مرتب مجله ی مورد علاقم (زندگی ایده آل) ، اینستاگرام گردی(کم)،  بیرون رفتن با شیوا دوستم، بیرون رفتنای گاه گاهی با مامان و خواهر بود. 

دیگه داره حوصلم از خونه نشینی سر میره! باید بزنم تو دل درس و دانشگاه! 

 پ.ن:چند تا از وبلاگای مورد علاقمو لینک میکنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۴
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

۰۴ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۴ پریســـا عسڪری
هیچی قد ِ خونه نشینی روح ِ آدمو نمیخوره :((
پاسخ:
اوم....  خوبیم داره ها،ولی بدیش بیشتره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">