مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

آنچه در 94 گذشت!

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ب.ظ

میخوام توی این پست کارایی که امسال(94) انجام دادم رو بنویسم.شاید یه کم طولانی بشه پس توی ادامه مطلب مینویسمش.

اوایل سال، ینی در ایام عید مشغول درس خوندن واسه ی مسابقه علمی و کنکور بودم.بعدش هم که امتحانات نهایی و بعد هم باز توی تابستون و کنکور.

راستش برای کنکور خیلی بیشتر از امتحانات نهایی خوندم. ولی خب نتیجه ی کنکور خیلی دلخواه نبود که البته یه جورایی به نفعم شد.در واقع رتبه کنکورم دور از انتظار بود؛هم برای خودم و هم برای دبیران هنرستان.با رتبه 371 ورودی بهمن شدم و این چند ماه یه جورایی استراحت کردم و تجدید نیرو!چندین بار هم با شیوا رفتیم بیرون و خوش گذشت.

البته آخرای این مهلت چهارماهه دیگه حسابی حوصلم سر رفته بود.بعد از چهارماه هم که رفتم دانشگاه و از دانشگاه هم نسبتا راضی ام ولی اگر زمان به عقب برمیگشت میرفتم غیر انتفاعی. هم درسم زودتر تموم میشد؛ هم سختگیری کمتر و درسا نسبتا سبک تر  بود و هم راهش خیلی خیلی نزدیک تر بود(از خونمون تا دانشگاه غیر انتفاعی حدود پنج دقیقه و تا دانشگاه من حدود یک ساعت).

 خب به هرحال که رفتم اون دانشگاه و خب سطح علمی اینجا بالاتره و توی این راه طولانی کمی خوش هم میگذره!

 تنها جشن عروسی،درواقع جشن عقد امسال هم جشن عقد دختر عمه ام بود که خیلی خوش گذشت و بی صبرانه منتظر عروسی ش هستم!

 جشن تولد امسالم هم با حضور خونواده خودم و دوست مادرم و دخترش برگزار شد. یه جشن تولدم توی کافی شاپ با چند تا از دوستام گرفتم.

دیگه از اتفاقات امسال بخوام بگم ارتدونسی کردن دندونهام بود.  فکر نمیکنم چیزی مونده باشه.شاید بعدا بازم یادم بیاد و بنویسم.

 خداحافظ سال نود و چهار عزیز! و سلام سال نود و پنج جان!میدونم که تو هم باهامون مهربون خواهی بود!


بعدا نوشت:اگر بخوام اسمی برای سال 94 انتخاب کنم،  اون اسم اینه:"در مسیر خوشبختی"!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">