مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

این روزا

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ب.ظ

این روزها به درس نخوندن میگذره!! تقریبا هیچی نمیخونم. یعنی خیلی کممممم میخونم.مثلا دیروز امتحان ساختمان داده داشتیم که من با وجود کلی تعطیلی و فرصت برای خوندنش فقط و فقط دیروز صبح توی مینی بوس خوندمش. البته مقداریش رو هفته قبلش خونده بودم سرسری که اون هفته امتحان نگرفت. البته جالب اینجاست که امتحان دوسوالی و یک نمره ای بود و در واقع کوییز بود و من هم یک نمره رو گرفتم خوشبختانه.

بعدش هم کلی بیکاری که وسط این کلاس و کلاس زبان پیش میاد.کلاس زبان هم که بسیاااار خسته کننده.حتی برای منی که زبان رو دوست دارم.

این روزا رانندگی میکنم ولی هنوز باید کسی پیشم باشه.شایدم نباید کسی پیشم باشه ولی کسی پیشم هست! مامان و اکثرا بابا. مثل امروز که بردمش بانک و توی ماشین منتظر نشستم بیاد و در همین حین یه نفر اومد گفت کمی برو جلو منم پارک کنم و اونجا بود که این حس راننده بودنم تقویت شد:دی خیلی خیلی مشتاقم برم دانشگاه با ماشین. یعنی کی میشه برم؟!

لازم به ذکره که شنبه امتحان مبانی مهندسی دارم ولییی میل به خوندن زییر صفر!

و اینکه بعد از مدتها نوبت ارایشگاه دارم و دلم لک زده برای ابروهای برداشته شده و مرتب!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۹
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">