مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

رانندگی:)

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ب.ظ

امروز با بابا رفتیم دانشگاه. البته من خودم رانندگی کردم :)))))))

خیلی خوب بود.بعدشم رفتیم یکم خرید و بعد رفتیم دنبال مامانم اینا و غذا خوردیم و برگشتیم خونه و در همه ی این مدت من رانندگی میکردم :)))))))

حدود سه ساعت طول کشید.کلی خوب بود و خوشید:)))))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

چقد خوبه این همه خوشحالی :) اونم با رانندگی...
من میترسم... حس میکنم ماشین هر مسیری رو میره غیر از مسیر جاده :))
پاسخ:
بله واقعا خیلی:)
:دیییییی ترس نداره که.من هر وقت میام بترسم سریع به خودم نهیب میزنم که اصلا چیز خاصی نیست و حواسم خودمو پرت میکنم از ترس.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">