مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

چالش ده سال قبل

جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۲۷ ب.ظ

چالش ده سال قبل !

ده سال قبل من ده ساله بودم و خوب یادمه روز تولد سالگیم خودم و خونوادم کلا فراموش کرده بودیم تولدمه :)))) و البته از وقتی معنای تولد رو فهمیدم فکر میکنم ده سالگی تنها سالی باشه که از دستم در رفته، اینکه فرداش تولد گرفتم یا نه رو یادم نمیاد، ده سالگی پنجم بودم فکر کنم، اینکه چیکارا میکردمبه صورت کلی یادم نیست فقط میدونم همیشه توی کتابخونه مدرسه و برنامه های صبحگاه فعالیت داشتم و رئیس شورا هم بودم ،یه بار دیگه هم سوم راهنمایی رئیس شورا بودم و کلا از خاطره ی اون سالا و بقیه سالایی که تو شورا بودم میتونم بگم مهم ترین ویژگی شورای دانش آموزی (دست‌کم تو مدرسه هایی که من بودم) فرار از کلاس بود. به جز اون توی دبستان و راهنمایی وقتای دیگه هم حسابی به بهونه سرود و غیره و غیره از کلاس و درس فرار میکردم و درسمم بد نبود. البته توی دبستان که بیست بودم همیشه(به جز پایان‌ترم چهارم که ۱۹.۹۳ شدم، هنوزم یادم مونده !)

دیگه از ده سالگیم چیز زیادی یادم نیست، شایدم یادم بیاد اگر فکر کنما اما الان میخوام بخوابم:دی خلاصه که از پست های خاطره اینا خیلی خوشم میاد بعدا بازم مینویسم حتما. فعلا میتونم بگم پست دوستان و دوران خیلی جامعه از خاطرات بنده :)

اهان راجع به عکس هم از ده سال پیش باید بگم دارم اما توی البوم ایناس و الان قصد ندارم برم دنبالش بگردم اما حتما کنار هم میذارم با امسالم چون به نظرم جالب خواهد بود :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">