مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

دندونپزشکی

چهارشنبه, ۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۱ ب.ظ

امسال از بش رفتم دندونپزشکی خسته شدم! قضیه از جایی شروع شد که رفتم برای دندون عقلم عکس گرفتم ث فهمیدم دو تا ترمیمی دارم و دکتر اصرار کرد دندونی ک عصب کشی کردم رو روکش کنم. حالا قبلش رفته بودم یه بلیچینگ هم سفارش داده بودم. 

یه ترمیم انجام دادم و قالب گیری برای روکش و بعد رفتم جراحی، بعد باز روکش رو گذاشتم و بعدش متوجه شدم وای! دندونای جلوییم دارن فاصله میگیرن و دندون نیشم زده بیرون. برای همین امروز هم رفتم پیش دکتر ارتدونسیم. دیگه گفت که باید بیای قالب جدید بگیری و سیم جدید. که گرون هم هستن. تازه یه ترمیم دیگه و یه جراحی دیگه داره به اضافه عکس سه بعدی جراحی.  هفته دیگه هم باید برم باز پیش دکتر ارتدونسی. 

برای همین واقعا دیگه خسته شدم از دندونپزشکی. راااااستی دکترم گفته باید جرم گیری هم بکنی :/ 

‌قراره یه روزم برم فیلر چشم بزنم که بعد ترمیم دندونم انجام بدم تا در نهایت برم جراحی اخری. بعدش دیگه قول میدم شیش ماه یک بار برم چک اپ که همش با هم اینطور نشه. مدتی هم هست نخ دندون میزنم و واقعا راحت تر از چیزیه که درموردش غر میزدم.

دیگه چی؟ یکم بی حوصله ام این روزا. اما به جز اون برنامه رژیممه که اصلا رعایت نمیکنم یعنی هرچی میخوام رعایت کنم باز ولش میکنم و این اذیتم میکنه. کارا هم زیاده و دارم یه کار جدید شروع میکنم که بهش امیدوارم و به امید خدا خیلی خوبه برام.

امروز داشتم فکر میکردم از اخرین باری که توی مطب دکتر ارتدونسی بودم چقدرررر تغییر کرده همه چی زندگیم و بیشتر به سمت خوب شدن و رشد. خداروشکر میکنم واقعا. 

البته راستشو بگم یکم این هزینه دکترا زده تو ذوقم. منم اصرار دارم بخشی از هزینه رو خودم پرداخت کنم اما واقعا این گرونی های عجیب دیگه داره اذیت کننده میشه، مسئله هم این نیست که پولشو داری یا نه، در کل منصفانه نیست به نظرم.

خب اینم از یه مطلب طولانی، برم. ایشاا... که یه روزی همه چی درست درست میشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۱
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">