مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

سالای قبل

جمعه, ۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۶ ب.ظ

فکر کنم پریشب بود که اومدم توی وبلاگم و چند تا چیز قدیمی رو خوندم از سالای مختلف. (احتمالا موقع پست قبلی)

و فکر کردم چقدرررررررررر قبلا شاد بودم خوشحال بودم اروم تر بودم بیشتر لذت میبردم از همه چیز و... الان قطعا تغییر کردم. بزرگتر شدم پخته تر با تجربه تر توی زندگی و کار. سختی هایی داشتیم مثل طلاق خواهرم که برای کل خانواده سخت بود. کارم خیلی زیادتر و پرمسئولیت تر شد. همه چی مخصوصا همین مورد اخر باعث تغییر من شد. دلم میخواد سعی کنم بیشتر از همه چی لذت ببرم. بیشتر با همه مهربون باشم. مخصوصا دلم میخواد رابطه بهترین با خونواده ام داشته باشم ، الان اصلا رایطه بدی باهاشون ندارما اما دلم میخواد بهتر بهتر بشه. 

و دلم میخواد بیشتر اینجا بنویسم و بیشتر چیزای قبلیمو بخونم. پیج اینستام رو هم میخوام سعی کنم فقط کتابی باشه که اینجا بیشتر برسم بیام و از همه چی بنویسم. اخ که چقدر نوشتن رو دوس دارم خیلی خوبه ارومم میکنه. شکر خدای را از همه چیز.۰

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">