مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

شهر کتاب تابستونی

چهارشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷ ق.ظ

امروز رفتیم شهر کتاب. به مامانم تو ماشین کفتم یادت باشه یه خودکارم بگیرم. گفت به من چه. خندیدم گفتم چرا کفت من میخوام خوراکی بخورم خوصله کتاب ندارم 😂🤦🏽‍♀️

اخرم رفت کافه نشست تا ما کارمون تموم بشه. منم دیگه بی تاب قهوه بودم زیاد تگشتم بین کتابا، اخرم بهار نارنج خوردم که خوشمزه نبود 😕 به خواهرم بنده خدا گفته بودم خوشمزه اس ولی این سری فرق داشت .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۱۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">