مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

امروز و امشبِ بارونی :]

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۶ ب.ظ

امروز اولین تجربه ی رانندگی تو بارونم رو داشتم. خیلی باحال بود :] از دانشگاه که برگشتم بارون میومد کمی ولی نزدیکای خونه شدید بود. ولی کلا تجربه خوبی بود به نظرم. و در ضمن یه جایی نزدیکای خونمون یه ماشین از کنارم رد شد و به شدتتتت آب کف زمین پاشیده شده روی ماشین من و برای یه لحظه واقعا هیچی هیچی پیدا نبود تا برف پاک کن آب رو پاک کنه :] خیلی باحال بود اونم حتی :] 

در ضمن ضمن ضمن،  امروز شیوا جان جان پروژه ی ماشین حساب رو واسم آورد :] علی رغم همه ی تلاشام برای نصب ویژوال استدیو و اینکه حتی ویندوزم رو عوض کردم[ هم اکنون کاربر ویندوز اِیت هستم ^_^،  خودم میدونم ویندوز تِن هم هست و دارمش ولی فعلا ترجیح دادم اِیت رو بنصبم :| ] اخرش متاسفانه نشد پروژه رو درست کنم و دیگه شیوا زحمتش رو کشید :] پروژه ی بعدی نوت پد خواهد بود که بی صبرانه منتظرم فرصت کنم درستش کنم :]

امروز نگارش نداشتم و نتیجه ی دوساعت بیکاری کلی کلیپ بود که با شیوا درست کردیم و واقعا خاطره ای شد و خیلی خنده دار شدن [ کلیپ ها داخل ماشین، زیر بارون درست شدن و نتیجه ی داخل ماشین بودن زیر بارون هم طبق قانون اینستاگرام یک فیلم در استوری و یک پست در اینستا شد :) و ضمناً کلیپ های دوتایی باشیوا به اینستا نخواهند رفت:) ]

نتیجتاً روز خوبی بود =)) زیر بارون،  شب، چراغای خیابون،  موزیک های خودم،  ای جانـــ :]]]]

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۶
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">