مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

امروز نوشت

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱ ب.ظ

امروز روز خوبی بود :] و خداروشکر که این روزا خیلی این جمله رو به کار میبرم :] ایشاا... که همه زیاد از این جمله استفاده کنن.

ساختمان داده ی باحال زود تموم شد [با مبحثی به قول استاد "شیرین" و طبق معمول یک ساعت زودتر از موعد]. 

زبان هم خداروشکر زود گذشت که البته من کتاب نبرده بودم و مشغول بازی با گوشی و وبلاگ خوندن و… شدم. [کتاب هم برده باشم معمولا چیزی نمینویسم]. 

خلاصه کمی ترافیک بود اولای مسیر و اینکه من ترجیح میدادم شب برگردم [چهار کلاس تموم شد که خب هوا روشنه ]چون به موندن پشت چراغ راهنمایی در شب به غایت علاقه دارم! [ خخخخخ ] 

توی خونه هم شام مرغ بود که مرغایی که مامان من میپزه خیلی خوشمزه ن 😋😋😋😋[ پوست پرتقال داخلش میریزه،  دلیل خوشمزه بودنش اینه،عالی میشه ] 

 بعد از شام طراحی فرم پروژه ی نت پدم رو انجام دادم ولی هنوز قسمت اصلیش [کد نویسیش] مونده. [ درضمن میدونم چنین پروژه های چیزهای بزرگ و خاصی نیستن ولی برای منِ جوجه برنامه نویس خیلی دوست داشتنی و مهمن :) ]

و همین :]


لبخند نوشت :

اغلب لبخند بزن

مثبت فکر کن

سپاس گزار باش

با صدای بلند بخند

دیگران رو دوست داشته باش

رویاهای بزرگ داشته باش...

[الکی نیس،  جدی اینجوری باشین :) ]

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۷
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

۱۷ آذر ۹۵ ، ۱۹:۲۳ زهرا هستم
نرم افزار؟! میخونی ؟ ؟
پاسخ:
بهله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">