مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

انتخاب واحد اینا

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۶ ب.ظ

دیروز انتخاب واحد کردیم. با اینکه من حدود نیم ساعت بعد از زمان اعلام شده وارد سایت شدم بازهم انتخاب واحد خیلی دلخواه نشد.دلیلشم اینه که سیستم از تهران یه مدتی قطع شد و وقتی وصل شد نمیدونم چ جوری یکی از درسها پر شد در زمانی که من میخواستم و مجبور شدم یه وقت دیگه بردارم.البته خداروشکر بدم نیست و تونستم همه چیو بردارم. ولی بهتر بود مباحثم رو شنبه برمیداشتم و کارگاه مبانی رو صبح برمیداشتم.که به طرز عجیییبی اصلا من ندیدم صبح هم تشکیل میشه. البته حتما خیری توش هست :) 

در ضمن برای اولین بار در عمرم یه درس رو افتادم :( درس آمار با نمره 9. خیلی متاسف شدم واقعا چون که از این درس بیزارم. البته واقعا خیلیا نمره هاشون کم شده بود ولی من باورم نمیشه افتااادم :((((به هرحال این ترم درسم سنگین بود ترم دیگه برمیدارم. حالا مهم نیس خیلی. یه هفته و دوروز از تعطیلاتم مونده :) ایـن مهمههه:))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۶
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">