مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

من یک رنگی رنگی ام :))))

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۵۷ ب.ظ

+ امروز بعد بیست و یک روز رفتیم دانشگاه، شبکه داشتیم. استاد خوبی بود و خوب توضیح میداد. کارگاه شبکه شیوا ساعت بعد از منه و با هم نیستیم. بعدش از اون هم مباحث ویژه داره که من شنبه دارمش. با یه نفر صحبت کردم کارگاهش رو با شیوا جابه جا کنه و همینطور قراره مباحثش رو بیاره سه شنبه.امیدوارم بشه اینکارا رو انجام بده.چون اینجوری همه برگشتن ها رو باهمیم.هرچند توی چند تا کلاس با هم نیستیم.


+دلم به شدت نوتلا میخواد،  که بیخیال رژیم و جوش و... تا تهش رو بخورم. :) 


+این لاکای قرمزم خیلی داره دلمو میبره :)))) نگاشون که میکنم دلم ضعف میره اصن :)


+ ابروهام رو به رسم آخر هر سال گذاشتم دربیاد :) منتها این دفعه زودتر از سالای قبل که دم عیدی واسه خرید و...  ابروهام بی ریخت نباشه! دلیلشم اینه که یه جاهایی از ابرو هام باید تقویت بشن و اینا واسه عید قشنگ باشه :)


+تازگی ها به شدت دل رفته تو سایت رنگی رنگی :) البته فروشگاهش. خیلی لوازمش قشنگه به خصوص وقتی کمی توی سایت بچرخی و کاربرد چیزای سایتو کاملا متوجه بشی.چند تا چیز ازش سفارش دادم و مشتاق دریافتشونم. در ضمن قصد دارم اگه بشه یه اسکرپ بوک هم تابستون واسه خودم درست کنم. و اینکه اتاقمو میخوام یکم رنگی رنگی کنم. :)


+پیش به سوی کار بسیااار مورد علاقه ام، خوندن ارشیو وبلاگ ها :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۶
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">