مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

دانشجوی سه روزه!

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۷ ب.ظ

بالاخره امروز زودتر از روزهای دیگه تعطیل شدیم و فرصت کردم کمی بنویسم.

دانشگاه و درس خوبه اما برای کسی که چهار ماه توی خونه بیکار بوده و هیچ درسی نخونده و جمله ای یاد نگرفته یکم سخته! 

به خصوص ریاضی که به شدت هر چه تمام تر دلم به سمت نخوندنش پر میکشه!اما به دلیل ترس قراره خودمو مجبور کنم حسابی بخونمش.

برنامه نویسی همچنان با اختلاف زیاد از بقیه درسا در صدر جدول درساییه که مغز منو میخارونن! اینکه میگم  مغزمو میخارونه یه اصطلاحه که خودم اختراعش کردم به معنی اینکه حسابی دلم میخواد از زیر و بمش سر دربیارم!

رفت و برگشت به دانشگاه با اون مسافت طولانی رو اهنگ گوش کردن قابل تحمل میکنه.

خوش میگذره و خوشتر میگذشت آگه اساتید محترم انقدر سختگیر نبودند! 

غذای دانشگاه  اونچنین تعریفی نداره و بیشتر برای سیر شدنه تا لذت بردن!

دوستان هم خوبن و قابل تحمل! البته اگه هنوز بهشون بشه گفت دوست؛فعلا بیشتر همکلاسی اند.

امروز سه ساعت ریاضی داشتیم ؛ دروغ چرا، میترسم! من تلاشمو میکنم.دیگه بقیش دست خداست!

اووووم، بیشتر کتابها و جزوه هارو -که زیاد هم نیستند- از دانشگاه تهیه کردیم و فقط یکی دوتا مونده که احتمالا هفته آینده با شیوا میرم میگیرم. 

راستی این اصطلاح ترم یکی و ترم بالایی و این جور چیزا خیلی به نظرم مسخرس،  واقعا به نظرم حرفای بچگونه ایه.البته منظورم فقط در مواردیه که به قصد مسخره کردن گفته میشه. من که شخصا اصلا در مقابل یه ترم چهاری اصلا احساس یه کلاس اولی در مقابل کلاس پنجمی رو ندارم!شاید اونایی که ازین اصطلاحات استفاده میکنند خودشون چنین احساسی دارن!

دیگه چیزی یادم نمیاد؛بعدا بازم مینویسم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۲)

۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۵۸ رسانه بلندآوا
رسانه بلندآوا

http://bolandava.ir/post/733
کپی برداری از مطالب این سایت با ذکر نام نویسنده و نام سایت مجاز است .
۱۷ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۰۳ مجنونِ لیلی
"دلم به سمت نخوندنش پر میکشه!" خیلی عالی بود ^o^

حس عجیبیه خوندن خاطرات یه نفر دیگه 
نه که فضول باشم ولی دیروز منم داشتم اولین پست وبم رو میخوندم
ترم های اول دانشگاه منو خواهرم

از شما خیلی جالبتره 
یه دفتر خاطرات

شاید بشه برای همه پست هاتون نظر گذاشت ولی خوندنش یه حال دیگه اس
:) 
پاسخ:
بله حس خوبی داره آرشیو خونی.
سپاس‌گذارم لطف دارین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">