مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

ماود و الیزابت

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹ ب.ظ

کتاب "الیزابت گم شده است" رو بالاخره تموم کردم. با اینکه اواسطش ازش خسته شدم یه جورایی از یه جایی به بعد داستانش واسم جذاب شد و هرچی میرفت به سمت اخرش جذاب تر میشد. کتاب درباره یه پیرزنه که آلزایمر داره و فکر میکنه دوستش گم شده و از طرفی خواهرش هم وقتی پیرزن بچه بوده گم شده. و پیرزن مرتب درمورد خواهرش یا الیزابت [دوست گمشده اش] در کتاب حرف میزنه.در نهایت معمای بی پاسخ گم شدن خواهرش آخر کتاب حل میشه.

یه جایی از کتاب حس کردم عاشق پیرزنه شدم! دلیلشو نمیدونم. یه جورایی گناه داشت، یه جورایی بانمک بود. نمیدونم هرچی بود ازش خوشم اومد.

و در ضمن فکر میکنم همین دیروز یا دوروز قبل بود که فکر میکردم چرا این کتاب جایزه گرفته و اینا، وقتی کتاب رو به اتمام بود و وقتی تموم شد دلیلشو فهمیدم. من که خیلی خوشم اومد.


پ.ن: دو قسمت جدید بیگ بنگ تئوری رو دیشب دانلود کردم و امروز یکیشو دیدم.وقتی با این سریال اشنا شدم اصلا فکر نمیکردم این همه مدت طول بکشه. خوبه که طول کشید :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۴
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">