مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

دوازدهمین روز از تابستان جان :)

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۶ ب.ظ

و بالاخره وقتی واسه دومین بار دوستم گفت بیا کارآموزی رو بگیریم قبول کردم و گرفتیمش.که در طول ترم بعدا راحت بتونیم به پروژه مون برسیم. 

البته اینکه باید هفت روز هفته از صبح تا دو بریم کمی سخته. ولی خب بیکاریم و تنها بدیش گرمای این روزاست.به هرحال فکر میکنم خوبه یه کار مفید انجام بدیم و از بیکاری هم دربیایم.

هنوز کارهایی که قرار بود توی تابستون انجام بدم انجام نشدن.اما به زودی انجام میشن ایشاا...


کتاب پروژه شادی به جایی رسیده که راجع به اهمیت تفریح و اینجور چیزا صحبت میکنه.و اینکه چه تفریحی رو خوب میدونه. من شخصاً بیرون رفتن رو خیلی دوست دارم(دور دور😀)،خرید، رستوران و کافی شاپ، مجله و کتاب،سینما و تئاتر، جاهایی مثل چهل ستون و البته قدم زدن و... و درضمن نوشتن.مدتیه به ذهنم رسیده نوشتن رو جدی تر دنبال کنم.که البته مطمئن نیستم بخوام و شاید هم تنبلی اجازه نمیده.

یکی دیگه از چیزهایی که توی کتاب پروژه شادی نوشته انجام کارهای جدیده که شامل وبلاگ درست کردن میشه.خوشحالم که وبلاگ دارم.از قبل هم خوشحال بودم از داشتنش.ثبت وقایع خیلی مهمه به نظر من.

و همینا :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۲
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">