مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

باشد که خودمان مهندس شویم ایشاا... :)

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۸ ب.ظ

+کتاب پروژه شادی تموم شد.به جز تعداد اندکی به دستوراتش گوش نکردم. بیشتر به خاطر سرگرمی خوندمش. و البته از خوندنش لذت بردم. چون علاوه بر اینکه چیزای خوبی توش نوشته شده، متنش هم خوب و روان ترجمه شده. 

امیدوارم بعدا از بعضی فرمان هاش که خوشم میاد پیروی کنم.


+نظر به اینکه(!) چند شب پیش یه ماگ خوشگل کیتی گرفتم و امروز یکی دوجا بستنی کیتی دیدم فکر کردم شاید بهتر باشه به جمع آوری کلکسیون کیتی بپردازم.البته نه به شکل رایج کلکسیون ،بلکه بیشتر منظورم جمع آوری چیزاییه که استفاده هم میکنم. 


+و کارآموزی خوب و متنوعه.من در بخش سخت افزار خیلی خوب نیستم راستش ولی خب دارم یه چیزایی یاد میگیرم.

یک میز خالی گوشه اتاق انفورماتیک بود که گاهی لپ تاپ میذاشتیم روش و یه سری کارا (بیشتر تهیه دکیومنتمون) رو باهاش انجام میدادیم.امروز گفتن یه سیستم بیاریم بذاریم روی میز و کارامون رو با اون انجام بدیم.خودمون بستیمش و کمی مشکل داشت که با کمک یکی از مسئولان انفورماتیک رفعش کردیم و خلاصه الان اگر مدیر گروهمون بیاد بازدید جلوی ما یه میز خالی نمیبینه!

از شنبه ممکنه کمی کارامون نرم افزاری تر بشه،ویندوز سرور و اکیتو دایرکتوری و dns و... 

و  اینم بگم که من از جواب دادن تلفن توی محل کاراموزی خیلی خوشم میاد :) البته بیشتر کسایی که تماس میگیرن با انفورماتیک اونجور که من متوجه شدم خود افراد داخل شهرداری هستن.به هرحال همون تماسای کوتاهی که باید سریع تلفن رو بدیم به یکی از مهندسین حاضر هم خوبه :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۲
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

۲۸ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۵۱ مجنونِ لیلی
منشی بودن هم توی یه شرکت که اگه I can هم باشه خیلی خوبه 😅
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">