مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

جمعه جان :)

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۱ ب.ظ

فعالیت های ادبی :) این روزام شامل اینا میشه :

فیلم beauty and the beast رو بعد از دیدن یه پست توی اینستا راجع به این فیلم دیدم.

بچه که بودم یه فیلم دیگه با این سوژه دیده بودم و تا اونجایی که یادمه کمی جزییاتش فرق داشت و این یکی قشنگ تر بود.

البته قبلش داشتم یه فیلم دیگه رو میدیدم که بعد از دیدن اون پُسته تصمیم گرفتم اول اینو ببینم. 

همچنین درحال خوندن کتاب "بیشعوری"  در کانال acbook در تلگرام هستم که هرروز قسمتی از کتاب رو میذاره.قبلا کمی ازش رو خونده بودم و بیخیالش شدم، امیدوارم این بار تمومش کنم.

کتاب "بادبادک باز" رو هم که خیلی وقت پیش دانلود کرده بودم از امروز تصمیم گرفتم بخونمش.البته توی کامپیوتر، چون بهتر از گوشیه. 

و یک چیز دیگه اینکه یه کانال بسیار خوب پیدا کردم که ایدی اش اینه:qande_parsi. راجع به درست نوشتن واژه ها و به قول خودشون نکات ویرایشی هست. 

اینم آخرین پستشون تا این لحظه:

بلیت ها از قبل پیش فروش شد.


 پیش، به معنای قبل است و در چنین جمله هایی نیازی به آوردن واژه قبل نیست. پس، ازقبل پیش بینی کردن، از قبل پیش خرید کردن، از قبل پیش دستی کردن،... نادرست است. 

بنابراین به جای

بلیت ها از قبل پیش فروش شد.

بگوییم

بلیت ها پیش فروش شد.


عصر قسمت 16 عاشقانه رو دیدیم.که بیشترش به آهنگ گذشت.

الان باز کمی از اون فیلم ظهر رو دیدم در حین خوردن ساندویچ کالباس جان :)

امیدوارم حالشو داشته باشم کمی کتاب بادبادک باز رو بخونم.

و کلاً جمعه ی دوست داشتنی بود.هرچند مثل اکثر جمعه های تابستون باغ نبودیم [چون دیروز که تعطیل بود رفتیم]. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۰
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">