مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

پیکاسوی کی بودم من؟!!! :دی

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۳ ب.ظ

*امروز توی کارآموزی بدجوری دلم چیزای شیرین میخواست.شب رفتیم شیرینی گرفتیم و چند تا خوردم تا مملو از شیرینی شدم! البته هنوزم ته دلم یکم خورشت ماست میخوام :)

همچنین امشب یه دور طولانی هم زدیم و میخواستیم بریم خونه مادربزرگم که اصلا جای پارک نبود بعدش هم ساندویچ گرفتیم و رفتیم پارک خوردیم. 

*من همیشه دوست داشتم نقاشی ام خوب بود و نقاشی میکشیدم.اما حسابی نقاشیم بده.یعنی بد بود چون مدتها امتحان نکرده بودم و نمیدونستم چه جوریه. ولی امروز بعد از اینکه توی گوشی خواهرم یه فایل پی دی اف از آموزش مرحله به مرحله حیوونا دیدم تصمیم گرفتم یکیشو امتحان کنم. و سه تا نقاشی کشیدم  که یکیشون نقاشی یه خوک بود و بیشتر از بقیه دوسش دارم.از اونی که فکر میکردم بهتر شدن. همینطور مامان و خواهرمم خوششون اومد. البته معنیش این نیست که خیلی نقاشیم عالیه ها.فقط بهتر از انتظارم شد و بهتر از قبل.

خلاصه خوشحالم از این بابت و خداروشکر :)

راستی دومین ماه تابستون مبارک :)

عنوان:انتهای اعتماد به نفس هسدم =))))))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۱
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">