مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

این روزهای من :)

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۵۱ ب.ظ

خب چند روزی نیومدم به وبلاگم سر بزنم.میخوام از اتفاقای این روزا بگم، کمی هم قاطی پاتی میشه! :دی

اول اینکه بسته پستی رنگی رنگی روز شنبه به دستم رسید.دفتر رنگ کردنی ام رو کمی رنگش کردم، لذت بخش بود.اولش کمی میترسیدم چون فکر میکنم آخرین باری که چیزی رو رنگ کردم دوران پیش دبستانی ام بوده! ولی بعد کم کم مطمئن تر و محکم تر رنگ میکردم. به جز اون بقیه چیزای توی بسته رنگی رنگی که شامل پیکسل و استیکر پشت لپ تاپی و استیکر کیبرد میشن رو استفاده نکرده داخل همون بسته گذاشتم. 

کتاب زبان گلها دیروز تموم شد.همونجور که قبلا نوشتم اروم اروم خوندمش.کتاب خوبی بود،به خصوص که من از گلها خیلی خوشم میاد. البته راستش خیلی جذب کننده نبود اما بد هم نبود از لحاظ جذابیت.و امروز هم کتاب خدمتکار و پروفسور رو شروع کردم و در عرض مدت کمی 86 صفحه اش رو خوندم.وقتی نگاهی به شماره صفحه کردم و 50 رو دیدم تعجب کردم،به نظرم میرسید کمتر خونده ام.بعد هم زود به صفحه 86 رسیدم. تا اینجا جالبه.ریاضی رو از دید متفاوتی نگاه کرده.در ضمن تصمیم گرفتم شاید از این به بعد کتابهام رو الکترونیکی بخرم.قبلا این کار رو کردم و لذتش به اندازه کتاب کاغذی نیست اما هیچوقت کتابهای مورد علاقه ام رو به صورت الکترونیکی نخوندم،شاید اینجوری کتاب الکترونیکی هم خوب باشه!

و کارآموزی یک هفته و چهار رو دیگه انشاا... تمام خواهد شد.این روزها سرمون شلوغ تر ار اوایل هست.به خصوص امروز.کلی تلفن جواب دادیم و ریموت زدیم و مصب ویندوز و پرینتر و اینجور کارا رو انجام دادیم.البته بعضیاشون با کمک مهندسین انفورماتیک. 

خلاصه خوبه و یه چیزایی داریم یاد میگیریم. 

در ضمن فردا، تولد امام رضا (ع) مبارک  :)

و همینا :) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۲
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">