مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

موکا با خامه فراوان :)

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ق.ظ

امروز واسه خودم موکای بسیار خوشمزه خوشمزه خوشمزه درست کردم :) و یکی از قسمتای فصل یک شهرزاد [به علت در دسترس نبودن قسمت های فصل جدید] رو دیدم. 

شب هم یه پیتزای مزغ خوشمزه گرفتم و سه قسمت از فصل جدید شهرزاد رو پشت سرهم دیدم.چه لذتی داره اینکه هی پشت سرهم یک سریال رو ببینی و منتظر نشی تا قسمت بعدی بیاد :) الان تا قسمت شش دیدم و کلی مونده تا برسم به آخرین قسمتی که تا حالا اومده.

اینکه مینویسم دقیقا چه چیزی خوردم پای فیلم به این علته که دوست دارم دقیقا بنویسم چیکار کردم که بعدا بخونم و دقیق تر یادم بیاد اون روز رو. کلا هم من پای فیلم باید یه چیزی بخورم :)

دیگه اینکه دیروز از ظهر رفتیم باغ و غذاهای ناهار عبارت بودند از کوفته،مرغ،کباب و قلیه ماهی.که من همشون رو مورد عنایت خودم قرار دادم =))) البته بیشترین چیزی که خوردم اول کوفته بود بعد مرغ.کباب برگ رو فقط دو تا، یعنی دقیقا دو تا نه دو سیخ،و قلیه ماهی رو چون دوست ندارم فقط یک قاشق.اما به هرحال دهان مبارک رو از هیچکدوم بی بهره نگذاشتیم :) به اضافه هزار تا چای که خوردم.البته من اگه از عصر بریم باغ بسیار دوست تر میدارم و این دفعه با از ظهر رفتنمون بسیار مخالفت کرده و خواهم کرد :)

خپ همینا دیگه :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۹
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">