مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

کار هام :)

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۸ ب.ظ

دیروز رفتیم جلسه پروژه و استادمون رو دیدیم.قرار شد پروژه اندروید درست کنیم.قبلش مصمم بودیم که پروژه مون وبسایت باشه ولی نظرمون تغییر کرد.هرچند هنوز قطعی نیست.

امروز پاورپوینت کارآفرینی م که راجع به کسب و کار های جدید کامپیوتر هست رو درست کردم.به اون لذت بخشی که فکر میکردم نبود.عناوین کارها رو توی سایت های انگلیسی زبان پیدا کردم و بعد درباره اون عنوان های به فارسی سرچ کردم.خلاصه بیست اسلاید رو درست کردم و ارائه اش هم با دوستمه.

به جز اون،با بابا رفتیم و میزی که میخواستم واسه لپ تاپم رو پیدا کردم.جمع و جوره و کشو و کمد هم واسه وسایلم داره.حالا سفارش دادیم همونی که دیدیم رو با کمی تغییرات درست کنن و احتمالا دوشنبه به دستمون خواهد رسید.

یک سری کارا دارم که باید انجام بدم.مثلا پاورپوینت چند رسانه ای، تمرینای آمار،درسای دیگه ای که باید بخونم و همچنین اگر پروژه اندرویدمون قرار باشه فروشگاه بشه باید گزارش بنویسیم و اینجور چیزا.در ضمن میخوام یه تصویر طراحی کنم یا از اینترنت بگیرم که چاپ کنم روی تخته شاسی واسه اتاقم.

امشب هم مهمون داریم.خیلی دلم شیک نوتلا میخواد اما خب مهمون داریم و باید توی خونه باشم.فردا هم احتمالا تماس بگیریم با عمو منوچهر، دلم براش تنگ شده! 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۱
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

سلام

برنامه نویسی اندروید میتونه یه حرفه ی خیلی خوب باشه.. جدای از بحث علاقه الان افرادی که توانایی خوبی در این زمینه داشته باشن، میتونن جذب بشن یا خودشون به صورت شخصی پروژه انجام بدن.. البته هرچی حرفه ای تر، بهتر..

موفق باشید :)
پاسخ:
سلام. 
ممنون از شما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">