مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

آذرانه :)

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۲ ب.ظ

دیشب به خاطر سوزش گلو ساعت سه و خرده ای بیدار شدم و تا الان که نزدیک هفت شبه بیدارم.البته احتمالا تا ساعاتی دیگه هم بیدار خواهم موند چون زوده بخوابم.

امروز امتحان میانترم وب داشتیم و تقریبا خوب بود و البته کمی سخت از چیزی که فکر میکردم باشه.حدود دو ساعت سر جلسه موندم! و البته جزو اولین هایی بودم که برگمو دادم.خلاصه فکر میکنم به جز بعضی جزییات امتحانم رو خوب دادم.حالا امید به خدا ببینیم چی میشه. 

بعد از امتحان از مدیرگروهمون پرسیدم وب سرویس خوبه برای پروژه که گفتن بله و بعد رفتیم پیش استاد راهنمامون برای پروژه و بهش حرفای مدیر گروه رو گفتم.قرار شد علاوه بر وب سرویس یک وبسایت برای ادمین هم درست کنم که محصولات رو از لون طریق وارد پایگاه داده کنه.استاد راهنمامون خداییش خیلی بهمون کمک میکنه ایشاا... موفق باشه همیشه. 

ایشاا... از فردا حسابی روی پروژه و پایان نامه ام وقت میذارم.

و بعد اینکه اومدم خونه بالاخره بسته پستی مانتوی مرواریدی ام اومد.از عکسش خوشگل تر بود و بسیار دوستش دارم :) و یه چیز دیگه اینکه خیلی خودمو بیشتر دوست دارم، خیلی قدرخودمو بیشتر میدونم خداروشکر. و اینکه شیوا رو هم بیشتر دوست دارم.دوستمه خب :)

عنوان نوشت: آذر بسیار بسیار ماه خوشگلیه.خواهرجانمم که تو این ماه به دنیا اومده و به خوشگلی این ماه افزوده :) 

پ.ن:خدای جان شکرت :)❤

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۱
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">