مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

من امشب هیجان زده ام :)

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ب.ظ

خب خیلیی سریع بگم این چند روزه که نیومدم وبلاگ چیکارا کردم. 

یکشنبه هم کمی گلوم میسوخت ولی بعدش بهتر شدم و کمی سرفه و عطسه و اینا میکردم و به حال سرما رو خوردم! البته دانشگاه نرفتم.یکشنبه و دوشنبه کمی روی پروژه کار کردم و سه شنبه هم که دانشگاه بودم.چهارشنبه که دیروز باشه هم زیاد کاری واسه پروژه نکردم اما واقعا دلم میخواست خطاش رو رفع کنم و هنوز هم میخوام! چهارشنبه شب با مامانم رفتیم کمی دور زدیم و بعدش هم رفتیم کافی شاپ و من بدون توجه به سرما خوردگی ام شیک شکلات خوردم و مادرم شیک نوتلا.البته خب خوبم خداروشکر :) امشب هم رفتیم با مامان بابا باز یه دوری زدیم و جیگرررر زدیم بر بدن که خیلی هوسسسس کرده بودم.با ماست میش! که اون هم با جیگرخیلی میچسبه به نظرم.درضمن صبح امروز هم بسته ی دوازده تایی رژ لب هدا بیوتی ام رسید که دوستش میدارم. اما یک چیز مهم ؛ امشب چهارتا بلیط برای کنسرت فرزاد فرزین رزرو کردیم که البته چون دیر اقدام کردیم صندلی هامون خیلی جلو نیست اما خب به هرحال خوش خواهد گذشت انشاا... :) فردا هم ایشاا... میخوام خطای پروژه رو درست کنم و کمی هم وب بخونم.درضمن باید برای سخت افزار هم یک پروژه درست کنیم که شنبه راجع بهش حرف میزنم و احتمالا دوشنبه شروع خواهیم کرد.اهان اینم بگم، به احتمال نود درصد برای ترم بعد میرم دانشگاه آزاد. ایشاا... این ترم همه ی درسام رو با نمره های خوب پاس کنم و موفق بشم و همه بچه ها هم همینطور :)

همینا دیگه.ایشاا... هی اتفاقای خوب بیفته و هی بیام بنویسم :) خدایا شکرت و خدایا لطفا حالمون خوب باشه همیشه،حال هممون :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۶
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">