مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

سرْ شلوغ :)

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۰۶ ب.ظ

این ترم واقعااا واقعا خیلی کار داریمممممم.خییییلیییییی. برای آز گرافیک خداروشکر دیگه کاری ندارم و تصویر سازی و کاریکاتور و ست اداری رو درست کردم. فقط مونده پاکت نامه رو بذارم توی ماکتش و همه اینارو چاپ کنم که چاپش مال بعد هست نه الان.

پروژه سخت افزارمون رو هنوز درست نکردیم.وسایلش رو خریدیم ولی کد نویسی و متصل کردنش مونده.پروژه نهایی ام رو به اتمامه تقریبا. برای درس اینترنت باید یک وبلاگ طور درست کنیم با سایت گیگفا و ورد پرس و اینا.که من مشکلی با درست کردنش ندارم ولی گیگفا به من میگه آی پی ات مال خارج از ایرانه و امکان پذیر نیست عضو شی.باید درستش کنم این قضیه رو.دیگههه امتحان snagit و ulead داریم.همچنین باید روی پروژه و پایان نامه ام کار کنم.در ضمننننن طرح کسب و کارم هم مونده که کامل کنم.وااای چقدر کار داااارم.یک شب بعد از شب یلدا هم که جمعه هست باید لباس و اینای شب یلدا شوهرخواهرم رو ببریم و خوشبختانه همون شب اونا هم لباسای خواهرم رو میدن و کلش یه شب خواهد بود نه دو شبِ رایجی که معمولا مهمونی میدن.

خب خلاصه که خیلی سرم شلوغه.خیییلی.بی صبرانه منتظرم این ترم تموم شه یه نفس راحت بکشم.ایشاا... هممون موفق باشیم همیشه.

پ.ن: یکشنبه عقد دختر دوست مامانم بود.انشاا... که خوشبخت و شاد بشن و روزای بسیار عالی رو درکنار هم داشته باشن :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۸
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">