مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

خرییید :)

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ب.ظ

دیروز رفتم آرایشگاه و ابروهامو برداشتم. قصد نداشتم به این زودی برم چون دفعه قبلی یه ارایشگاه جدید رفتم و خیلی ابروهامو نازک کرد واسه همین گذاشته بودم دربیاد و هنوز اونقدری که میخوام پر نشده بود ولی دیگه رفتم و نتیجه هم خوب شد خداروشکر. یه آرایشگاه جدید رفتم که دکورشم خیلی قشنگ بود. کمی هم موهامو کوتاه کردم. انشاا... از این به بعد هم میرم اینجا فعلا.

امشب رفتیم نظر برای خرید کاپشن یا پالتویی چیزی، من یک پالتو نازک جنس فوتر توی تلگرام دیده بودم که میخواستم بگیرمش ولی تموم کرده بودم.یکم گشتم جاهای دیگه هم رنگی که میخواستم نداشتن.بعد دوستم گفت زنداییم اینو داره ولی ازش که پرسید جواب نداد و معلومم نبود کی میدیدش.خلاصه بیخیالش شدم و رفتم نظر یه چیز دیگه بگیرم ولی چیزی نپسندیدم،بعدش رفتیم شیخ صدوق توت طلایی.وافل خوردیم و شیک نوتلا.به مامانم گفتم بیا یکم پیاده بریم ببینیم پالتو میبینم.بالاخره یه جا دقیقا همون مدلی که توی تلگرام بود اما جنس مخملش رو داشت که گرفتم :) خداروشکر :)

الان میخوام یه شلوار و یه روسری بگیرم و بعد هم ماه دیگه ایشاا... یه کاپشن جدید میگیرم.

دیگه خریدای کوچیک یه ذره دارم که چیز خاصی نیستن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۷
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">